Çfarë është CTR në "Yandex. Direct"? CTR

Përmbajtje:

Çfarë është CTR në "Yandex. Direct"? CTR
Çfarë është CTR në "Yandex. Direct"? CTR
Anonim

Thonë se reklamimi është një biznes shumë fitimprurës. Vërtetë, shumë fillestarë mund të debatojnë me këtë. Buxhetet e tyre të reklamave po shkrihen para syve tanë, duke u përplasur në një tregues të pakuptueshëm: CTR. Rezulton se ky është faktori më i rëndësishëm që përfshihet në algoritmin për llogaritjen e kostos për klikim. Le të përpiqemi të kuptojmë se çfarë është CTR në Yandex. Direct dhe si të miqësohemi me të. Pyetja, sipas ekspertëve, është globale. Kuptimi i këtij faktori do t'ju lejojë të kurseni shumë para në një fushatë reklamuese dhe të fitoni më shumë.

çfarë është ctr në yandex direct
çfarë është ctr në yandex direct

Disa fjalë për "Yandex. Direct"

Interneti është platforma më e njohur për reklamimin e produktit ose shërbimit tuaj. Ka shumë kompani që operojnë këtu, thelbi i të cilave është organizimi i ndërveprimit të atyre që dëshirojnë të njoftojnë veten, dhe webmasters,d.m.th. njerëzit që ofrojnë hapësirat e tyre të reklamave.

Motorët e kërkimit kanë mundësitë më të mëdha në këtë çështje. Këto janë ndërmarrje të angazhuara në krijimin e softuerit të specializuar. Ju ndesheni me ta gjatë gjithë kohës kur kërkoni informacion.

"Yandex. Direct" është një nga kompanitë më të njohura të reklamave në internetin rusishtfolës. Organizohet në bazë të ndërmarrjes që krijoi motorin e kërkimit me të njëjtin emër. "Yandex. Direct" ofron shërbime për reklamuesit dhe pronarët e faqeve (webmasters). Të parët shpenzojnë para për të deklaruar veten, të dytët marrin një pjesë të vogël të tyre për ofrimin e faqeve të tyre.

Shërbimi që i lidh ato së bashku rregullon natyrshëm procesin. Ai duhet të mbajë vazhdimisht një ekuilibër midis një reklame dhe një klikimi mbi të. Përndryshe, si reklamuesit ashtu edhe webmasterët do ta lënë atë. Po, dhe vizitorët do të konsiderojnë se shërbimet e tij janë të cilësisë së pamjaftueshme dhe do të shkojnë në një motor tjetër kërkimi. Interneti është një fushë shumë konkurruese. Tani që e kuptoni se çfarë teme po diskutohet, mund të kaloni në thelbin e çështjes. Pra, çfarë është CTR në "Yandex. Direct"?

Trajnim i drejtpërdrejtë Yandex
Trajnim i drejtpërdrejtë Yandex

Rregullat

Duhet të kuptoni se ka shumë njerëz të përfshirë në reklama. Ata përdorin të njëjtat fraza kyçe, prandaj, ata konkurrojnë me njëri-tjetrin. Dhe Yandex. Direct vepron si arbitër. Trajnimi i organizuar nga kompania jep disa informacione për këtë, por jo të mjaftueshme.

Qëllimi i "Yandex" ështëduke fituar para. Ai krijon rregulla që lejojnë çdo reklamues të marrë sa më shumë që të jetë e mundur. Për shembull, kostoja për klikim në Yandex. Direct mund të ndryshojë për reklama të ngjashme. "Arbitri" nuk shikon sa jeni dakord të paguani, por komentet e konsumatorit. Është më e rëndësishme për të që njerëzit të klikojnë në reklamë.

Nëse e kuptoni këtë pikë, atëherë do të jetë më e lehtë të zbuloni se çfarë është CTR në Yandex. Direct dhe si ndikon në buxhet. Përsëri, një kompanie nuk i intereson se sa para jeni të gatshëm t'i jepni nëse reklamat janë të ngathëta ose nuk apelojnë për publikun. Ajo përpiqet të marrë më shumë nga të gjithë, ky është kuptimi i aktiviteteve të saj.

CPC në Yandex Direct
CPC në Yandex Direct

Çfarë është CTR në "Yandex. Direct"

Mbështetja teknike e përshkruan këtë koncept mjaft qartë. CTR (norma e klikimeve) është një tregues i klikueshmërisë së një baneri ose reklame. Formula e llogaritjes përfshin dy tregues: numrin e klikimeve dhe përshtypjet. CTR është herësi midis tyre. Kjo do të thotë, për ta marrë atë, duhet të ndani klikimet sipas përshtypjeve. Megjithatë, jo gjithçka është kaq e thjeshtë.

Së pari, "Yandex" nuk e llogarit menjëherë këtë tregues. Kur zgjedh reklamat, ai fillimisht fokusohet në CTR-në e parashikuar. Dhe si "Yandex" i merr këto të dhëna - askush nuk e kupton vërtet. E njëjta mbështetje teknike shpjegon se ato udhëhiqen nga performanca mesatare e fushatave të ngjashme reklamuese, duke marrë parasysh karmën e faqes (nëse ka).

CTR real fillon të llogaritet vetëm pas një numri të caktuar përshtypjesh. Për shembull, në vitin 2016 duhet të kishte asnjëmë pak se 400. Çmimi i një klikimi në Yandex. Direct varet drejtpërdrejt nga ky tregues. Sa më i vogël të jetë, aq më e shtrenjtë do të jetë përshtypja e reklamës.

si të rritet ctr
si të rritet ctr

Logjika për renditjen e njësive reklamash

Le të shohim një shembull që tregon se si funksionon CTR. Kemi dy reklamues. Dikush është i gatshëm të paguajë 20 rubla. për çdo veprim të klientit, i dyti ndjen keqardhje për fonde të tilla. Ai deklaroi një çmim prej 10 rubla.

Fushatat e tyre reklamuese kanë funksionuar për një kohë. Si rezultat, Yandex pa që i pari në njëqind përshtypje mori 5 klikime. CTR e tij është 5%. Reklamuesi i dytë e bëri fushatën e tij shumë më mirë. Ai mori një CTR për të njëjtat qindra përshtypje - 15%. Bravo!

Dhe çfarë fitoi Yandex? Nga e para: 20x5=100r. Nga e dyta: 10x15 \u003d 150 rubla. Kush është më i mirë për të? Kjo është e qartë për këdo, sepse reklamat u shfaqën të njëjtin numër herë. Por nga një reklamues më ekonomik, por i zellshëm, Yandex merr më shumë. Kjo do të thotë se ai nuk do të gënjejë veten, ai do t'i japë përparësi këtij punëtorja. Dhe si bonus - një CPC më e ulët.

A ndikon CTR në buxhet?

Reklamuesit po përpiqen vazhdimisht të përshtaten me "Yandex. Direct". Trajnimi për ata që dëshirojnë të fillojnë biznesin e tyre është duke u përmirësuar. Në mënyrë që të arrini rezultate dhe të mos digjeni, duhet të interesoheni për produkte të reja, të studioni përvojën e dikujt tjetër. Pra, disa kohë më parë doli që Yandex reagon ndaj të gjithë fushatës reklamuese, dhe jo ndaj një baneri të vetëm. Ai analizon se me sa skrupulozitet specialistimblodhi fjalë kyçe siç përdoren gjatë krijimit të reklamave.

Përveç kësaj, "Yandex" mbledh informacion për çdo emër domeni. Nëse është e pafavorshme, atëherë ata flasin për "karmën e faqes". Ajo ndikon në rezultatet e kërkimit, prandaj, rrit koston për klikim. Për të zbuluar konkretisht nëse ka diçka negative në faqen tuaj, mundeni vetëm eksperimentalisht. Ju duhet të krijoni dy reklama identike që çojnë në adresa të ndryshme. Me çmimin që ofron shërbimi, do të kuptoni se cili ka qëndrim më të mirë.

ctr norma e klikimeve
ctr norma e klikimeve

Si të rritet CTR?

Ekspertët kanë shumë mendime për këtë çështje. Shumica e tyre priren të mendojnë se reklamat duhet të përpunohen. Së pari, mblidhni të gjithë çelësat e mundshëm. Yandex patjetër do të analizojë cilësinë e tyre kur të kontrollojë fushatën tuaj. Sa më të mira të jenë fjalët kyçe, aq më i ulët është çmimi. Këtë e kanë zbuluar në praktikë ekspertët.

Vendi i dytë në rritjen e CTR shkon për vetë reklamën. Fraza kryesore duhet të jetë në titull dhe tekst. Duhet ta vendosni në thonjëza kur krijoni një fushatë. "Yandex" e kupton këtë shenjë si një dëshirë për të reklamuar me shfaqjen e saktë të fjalëve. Dhe kjo eliminon përshtypjet e panevojshme, të papërshtatshme. Prandaj, nuk zvogëlon CTR.

Ndaloni fjalët

Ka një funksion në shërbim që ju lejon të mos shfaqni reklama për pyetje të caktuara. Ato quhen fjalë ndalese. Për shembull, ju dëshironi të reklamoni palltot e leshit. Natyrisht, të gjitha kërkesat me këtë fjalë duhet të llogariten dhe të miratohen. Kur mbledh frazat kyçe,lexojini ato me kujdes. Do të ketë patjetër një "harengë nën një pallto leshi" dhe shumë më tepër. Kërkesa të tilla, nëse nuk ndalohen, do të ulin tarifën tonë, do të rrisin koston e të gjithë fushatës. Kjo do të thotë, kur krijoni reklama, është më e rëndësishme të përpunoni frazat kryesore.

norma e klikimeve ctr
norma e klikimeve ctr

Zgjedhja e audiencës

Gjithashtu një pikë e rëndësishme. "Yandex" fokusohet në frazat kryesore. Megjithatë, jo të gjithë ata që shkruajnë kërkesa kanë para ose aftësi për të blerë një produkt ose për të porositur një shërbim. Kjo pjesë e audiencës duhet të shkëputet. Për këtë, ekziston një vendndodhje sipas moshës, vendndodhjes gjeografike. Ju nuk keni nevojë për njerëz nga Magadan për të parë një reklamë për shitjen e luleve në J altë, apo jo? Ende nuk do të shpenzojnë asnjë qindarkë për to, këta qytetarë nuk e kanë një mundësi të tillë. Prandaj, duhet të shikoni edhe një herë me kujdes kujt i ofroni shërbimet tuaja. Bëni një portret të një blerësi të mundshëm dhe përqendrohuni tek ai. Atëherë "Yandex" do t'ju pëlqejë me një CTR të madhe, dhe vetë fushata - me të ardhura serioze. Suksese!

Recommended: