CPM - çfarë është? Si përdoret CPM në reklama?

Përmbajtje:

CPM - çfarë është? Si përdoret CPM në reklama?
CPM - çfarë është? Si përdoret CPM në reklama?
Anonim

Kur organizon një fushatë reklamuese mediatike ose kontekstuale në ueb, çdo reklamues llogarit buxhetin e tij të përafërt. Për klientin e një fushate reklamuese, është e rëndësishme të shihet se si shpërndahen fondet për zbatimin e saj, nëse paratë janë shpenzuar për qëllimin e synuar dhe me çfarë efektiviteti përdoren. Llogaritja e efektivitetit të një produkti reklamues në planifikimin mediatik bazohet në disa tregues, njëri prej të cilëve është indeksi CPM. Cili është ky tregues, si ta përdorim atë - do ta zbulojmë më poshtë.

cpm është
cpm është

CPM - pse ju nevojitet

Çfarë është CPM në reklama dihet që nga shekulli i kaluar. Moduli u përdor në të gjitha fushatat reklamuese që u zhvilluan në media. Shtëpitë botuese, kanalet televizive dhe radiofonike ende përdorin këtë tregues për të llogaritur koston e reklamimit. CPM përdoret kur bëhet fjalë për çmimin e një përshtypjeje reklame jo për marrës të vetëm, por për një mijë blerës të mundshëm. Në të njëjtën kohë, ky term u fut në qarkullim. Pronarët e faqeve reklamuese mund të vepronin vetëm me tirazhin dhe fokusin e tyre tematik, kështu që u përcaktua treguesi CPM, reklamimi, duke marrë parasysh këtë vlerë, ishte efektiv.

përkufizim CPM

cpm është
cpm është

Një përkufizim i thjeshtë i CPM është kosto për mijë. Emri i modulit vjen nga fjalët angleze Cost-Per-Thousand, ku M është një numër romak që do të thotë 1000. Kështu, kur pyetemi se çfarë është CPM, mund të përgjigjemi se ky është çmimi për mijë përshtypje reklamash. Sa më shumë herë të shfaqet një reklamë në faqet e gazetave dhe revistave, sa më shpesh të tingëllojë në radio ose të pulsojë në një kanal televiziv, aq më i lartë është ky koeficient.

Llogaritja CPM në fushatat reklamuese në internet

Në internet, roli i një reklame zakonisht luhet nga banderola - ato dritare pop-up shumë të bezdisshme që përdoruesit nuk i pëlqejnë aq shumë dhe që i sjellin para pronarit të faqeve reklamuese. Sa më popullor të jetë faqja, sa më shumë përdorues ta shohin këtë faqe të internetit, aq më e shtrenjtë do t'i kushtojë klientit reklamimi në këtë faqe.

Reklamuesit janë të interesuar për numrin më të madh të mundshëm të përdoruesve që kanë parë një baner të caktuar. Prandaj, çfarë është CPM mund të tregohet matematikisht në këtë mënyrë:

CPM=(kostoja totale e një porosie reklamimi)/(numri i planifikuar i shikimeve të banderolave në ditë)1000.

Tani është e qartë se çfarë është CPM. Në reklamim, ky është një nga treguesit më të rëndësishëm. Reklamuesi mund të llogarisë se sa para duhet të paguajë pronari i faqes në mënyrë që informacioni t'u shfaqet një mijë përdoruesve të rrjetit.

Kjo llogaritje mund të demonstrohet vizualisht duke përdorur një shembull të thjeshtë. Kostoja e vendosjes së një baneri në faqen e një portali është, për shembull, 400 dollarë në javë, statistikat e kësaj faqeje interneti tregojnë se në javëfaqja shikohet nga rreth 10 mijë përdorues. Pra, një llogaritje e thjeshtë jep vlerën:

CPM=400$/10,0001000=4$ për mijë përshtypje reklamash.

Reklamuesit duhet të kuptojnë se një shfaqje e thjeshtë e një baneri në një faqe tematike është kryesisht informuese. Nuk ka asnjë garanci që të gjithë dhjetë mijë njerëzit që vizitojnë faqen do të klikojnë patjetër në baner. Nëse vizitori dëshiron të ndjekë lidhjen apo jo, varet vetëm nga atraktiviteti i vetë banerit dhe informacioni që vendoset në të. Çdo faqe do të sigurojë të gjitha të dhënat me interes për llogaritjen e parametrit CPM. Se është e dobishme për pronarin e faqes, mund ta kuptoni. Por reklamimi, cilësia dhe interesi i tij për përdoruesin fundor janë detyra e vetë klientit.

çfarë është cpm
çfarë është cpm

Modul ndihmës CTR, Metodat e Llogaritjes

Për të ulur kostot, duhet të merret parasysh edhe një tregues - indeksi CTR. Emri gjithashtu erdhi nga gjuha angleze dhe tingëllon plotësisht si një normë klikimi - një tregues i shkallës së klikimeve. CTR tregon se sa njerëz klikuan në baner dhe shkuan në faqen e klientit të reklamës. Ky modul varet drejtpërdrejt nga korrektësia e faqes së zgjedhur, sepse sa më e përshtatshme dhe e nevojshme të duket reklama në faqe, aq më shumë ka të ngjarë që vizitori i faqes të interesohet për informacionin dhe të klikojë në baner. Metoda për llogaritjen e këtij treguesi duket si kjo:

CTR=(numri i përdoruesve që klikuan në baner)/(numri i planifikuar i shikimeve të banderolave në ditë) 100%.

Për shembull, nëse nga 20mijëra njerëz që panë reklamën ndoqën lidhjen 800 përdorues, atëherë CTR është 800/20,000100=4%, që është më e lartë se vlera minimale e lejueshme.

E vërtetuar eksperimentalisht se CTR minimale është 3-5%. Nëse më pak, atëherë kostoja për klient potencial do të tejkalojë fitimin e pritur dhe reklamimi do të konsiderohet joefektiv.

reklama cpm
reklama cpm

Përdorimi i indekseve

CPM mund të përdoret kur zgjedh një audiencë më të ngushtë të synuar. Për shembull, kur porosisni një baner, platforma e faqes i siguron reklamuesit informacione rreth moshës, gjinisë, vendbanimit, hobi të të gjithë vizitorëve të regjistruar të faqes. Kështu, baneri i dëshiruar shfaqet vetëm për ata përdorues për të cilët është krijuar ky produkt reklamues. Buxheti i fushatës reklamuese shpenzohet në mënyrë më ekonomike dhe më efikase.

Duhet të keni parasysh edhe aktivitetin e përdoruesve të rregullt. Sa më shpesh i njëjti vizitor sheh të njëjtin produkt reklamues, aq më shpesh paratë debitohen nga reklamuesit, por klienti nuk merr më shumë klientë nga kjo. Prandaj, një llogaritje kompetente e indekseve CPM dhe CTR, e kombinuar me një analizë të thellë të informacionit të ofruar nga kjo platformë reklamimi, duhet t'i sjellë klientit rezultatin e dëshiruar.

Një gjë tjetër për t'u marrë parasysh në fillim të një fushate reklamuese. Pagesa mund të bëhet ose me CPM ose me CTR. Me fjalë të tjera, klienti duhet të kuptojë thelbin e reklamimit të banderolave sipas modulit CPM - që kjo nuk është një pagesë për klikimet e përdoruesit, por vetëmpër shfaqjen e një produkti promovues

çfarë është cpm në reklama
çfarë është cpm në reklama

Përmbledhje

Kur pyetet se çfarë është CPM, mund të përgjigjemi se ky parametër është një nga më të rëndësishmit kur analizohet efektiviteti i një reklame, dhe gjithashtu merret parasysh kur llogaritet buxheti i një fushate reklamuese. Numri i kontakteve të pritshme të një konsumatori të mundshëm me informacione reklamuese dhe kostoja e vendosjes së një baneri në disa site me fokus të ngjashëm tematik janë marrë gjithashtu parasysh. Duke marrë parasysh këto parametra, ju mund të llogarisni efektivitetin e një platforme të caktuar reklamimi dhe të zotëroni me sukses buxhetin e reklamave.

Recommended: